Bekijk hier onze casesPortfolio

Jongeren & pubers leren met geld omgaan

Jongeren & pubers leren met geld omgaan

Voor ING maakten we in december 2017 een serie blogs en video’s op tishiergeenhotel.nl en op Me-to-We, over hoe je kinderen leert met geld om te gaan – en hoe ze het doen als ze het écht zelf moeten regelen (niet schrikken, haha).  De een is blut, de ander kan goed sparen. We vroegen 4

Tijdschrift Saar, op verzoek van de lezers

Tijdschrift Saar, op verzoek van de lezers

Sinds we Saarmagazine.nl uitgeven, staat bij Snippet de telefoon roodgloeiend: waar in de winkel Saar te verkrijgen is? ‘Het is alleen online,’ zeggen we dan. Maar daar nemen ze geen genoegen mee. Dus zagen we ons genoodzaakt om een papieren magazine te maken, op verzoek van de lezers. Dit ging zo: in juli 2017 maakten

De punani-enquete voor Multi-Gyn

De punani-enquete voor Multi-Gyn

Doos, flamoes, down under, vagina, kut, of punani. Hoe je ‘m ook noemt, voor Multi-Gyn maakten we eind 2017-begin 2018 een mooie campagne met als kickoff een enquête, gevolgd door een contentserie en een hero-video. Over de punani, dus. PussyTalk met Miriam, Mimi en Pien Hoezo taboe? Zij vertellen openlijk over de 45+ vagina. Posted

Sourcy water met een smaakje

Sourcy water met een smaakje

Voor de introductie van Sourcy’s water met een smaakje gingen we op Me-to-We de challenge aan: hoe maak je elke dag twee broodtrommels met minder suiker en toch met het gevoel je kinderen te verwennen? Nou ja,een beetje dan…

Zilveren Kruis: Beter naar de Dokter

Zilveren Kruis: Beter naar de Dokter

Voor de nieuwe campagne ‘Beter naar de Dokter’ van Zilveren Kruis maakten we op Me-to-We, Mynd en Saar een hele serie content over goed voorbereid naar de dokter.  

Nationale-Nederlanden contentserie

Nationale-Nederlanden contentserie

Voor Nationale-Nederlanden maken we gedurende 2017 een serie content over pensioenen. Doel is meer awareness voor vrouwen over hun pensioen en traffic naar de site Pensioenistedoen.nl.  

HEMA kerstvideo

HEMA kerstvideo

Voor de kerstcampagne 2016 van HEMA, filmden wij twee influencers thuis tijdens hun voorbereidingen voor de feestdagen.

Lights by TENA

Lights by TENA

Grotere naamsbekendheid voor Lights by TENA

Waddenhoppen met Rivella

Waddenhoppen met Rivella

Barbara’s Me-to-We en Doutzen Kroes bewonderen de Nederlandse natuur 

Spitsuurkoken met Tefal

Spitsuurkoken met Tefal

Me to We en Tefal redden  jonge gezinnen tijdens het spitsuurkoken.

Femke’s afvalrace

Femke’s afvalrace

Die rottige zwangerschapskilo’s, hoe raak je ze kwijt? Samen met Weight Watchers gaat Femke de strijd aan.

Op Krasreis met Saar Magazine

Op Krasreis met Saar Magazine

Saar Magazine en Kras Reizen laten je de mooiste plekken zien

Geef ons een doelstelling, dan maken wij er een verhaal van.

Dit is onze werkwijze: de adverteerder geeft een briefing door aan ons team. Dan gaan wij broeden: wat is de doelstelling van de klant? Hoe kunnen we daarbij helpen? En hoe kunnen we voor deze campagne even goede content maken als we redactioneel zouden doen? Dat verwerken we in een plan, vaak volgens de hiërarchie van Hygiene, Hub en Hero-content, zodat we de aandacht lang blijven vasthouden. Zit er een sterke traffic-doelstelling in de campagne, zette we bijvoorbeeld premium bannering in. Zitten er doelgroepen in die wij niet bedienen op onze titels, dan denken we mee over een alternatieve distributie. Alle content die we maken, mag namelijk ook op andere kanalen gebruikt worden. Zolang de klant maar optimaal geholpen is. 

Wij werken heel snel. Moet het deze week nog live? Geen probleem. Houden we van, een beetje tempo.