Bekijk hier onze casesPortfolio

Sourcy water met een smaakje

Sourcy water met een smaakje

Voor de introductie van Sourcy’s water met een smaakje gingen we op Me-to-We de challenge aan: hoe maak je elke dag twee broodtrommels met minder suiker en toch met het gevoel je kinderen te verwennen? Nou ja,een beetje dan…

Zilveren Kruis: Beter naar de Dokter

Zilveren Kruis: Beter naar de Dokter

Voor de nieuwe campagne ‘Beter naar de Dokter’ van Zilveren Kruis maakten we op Me-to-We, Mynd en Saar een hele serie content over goed voorbereid naar de dokter.  

Nationale-Nederlanden contentserie

Nationale-Nederlanden contentserie

Voor Nationale-Nederlanden maken we gedurende 2017 een serie content over pensioenen. Doel is meer awareness voor vrouwen over hun pensioen en traffic naar de site Pensioenistedoen.nl.  

ABN Amro Prinsjesdag 2016

ABN Amro Prinsjesdag 2016

Wat verandert er in 2017 voor jonge gezinnen? Me to We en ABN Amro legden het uit.

HEMA kerstvideo

HEMA kerstvideo

Voor de kerstcampagne 2016 van HEMA, filmden wij twee influencers thuis tijdens hun voorbereidingen voor de feestdagen.

Lights by TENA

Lights by TENA

Grotere naamsbekendheid voor Lights by TENA

Waddenhoppen met Rivella

Waddenhoppen met Rivella

Barbara’s Me-to-We en Doutzen Kroes bewonderen de Nederlandse natuur 

Spitsuurkoken met Tefal

Spitsuurkoken met Tefal

Me to We en Tefal redden  jonge gezinnen tijdens het spitsuurkoken.

Femke’s afvalrace

Femke’s afvalrace

Die rottige zwangerschapskilo’s, hoe raak je ze kwijt? Samen met Weight Watchers gaat Femke de strijd aan.

Snippet Media en Unicef voor kinderen in nood

Snippet Media en Unicef voor kinderen in nood

Snippet Media sloeg de handen ineen met Unicef om ervoor te zorgen dat ieder kind in Syrië de koude winter doorkomt met een warme deken. Op zowel Me-to-We, Mynd, als Saar Magazine riepen we lezers op 5 euro te doneren voor een deken voor een kind.

Liesbeth Smit voor Becel 100% plantaardig

Liesbeth Smit voor Becel 100% plantaardig

Liesbeth Smit voor Becel 100% plantaardig.

Op Krasreis met Saar Magazine

Op Krasreis met Saar Magazine

Saar Magazine en Kras Reizen laten je de mooiste plekken zien

Geef ons een doelstelling, dan maken wij er een verhaal van.

Dit is onze werkwijze: de adverteerder geeft een briefing door aan ons salesteam. Dan maken wij een opzet en sturen die terug. Als de adverteerder denkt dat het er mooie match is, maken wij de campagne. Pas als deze helemaal naar wens is, gaat hij online. Onze verhalen zijn persoonlijk en vol karakter, maar we plaatsen een advertorial alleen als de klant er honderd procent mee akkoord is.

Dat werkt alleen als er wederzijds vertrouwen is. We vertellen geen onzin aan onze lezers, maar ook niet aan onze adverteerders. We gaan niet zeggen dat de dieren van fastfoodbedrijf X een diervriendelijk leven hebben. Dat is ongeloofwaardig en schaadt dus onze vertrouwensband met de lezers én het merk van de adverteerder. Maar we willen best vertellen dat ook wij daar een paar keer per jaar met veel plezier na een filmpje met onze kinderen een frietje gaan eten. Want, we blijven altijd eerlijk.